Το Ενημερωτικό Blog των Ελληνων Κωφών και Βαρήκοων

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙO O ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΩΦΩΝ

Το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία των 125 κιλών της ελευθέρας πάλης, κατέκτησε ο Αλέξανδρος Παπαδάτος, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κωφών που διεξήχθη στην Τιφλίδα της Γεωργίας. Ο Παπαδάτος, ο οποίος πριν από δύο χρόνια είχε κατακτήσει το ασημένιο μετάλλιο στην Ολυμπιάδα Κωφών, στον αγώνα για την τρίτη θέση επικράτησε του Τούρκου Τουργκάι και ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου των νικητών. Ο Παπαδάτος, αθλητής του Νίκου Αποστόλου, λίγα 24ωρα νωρίτερα ήταν 5ος στα 130 κιλά της ελληνορωμαϊκής.
«Μετά από μεγάλη μάχη, κέρδισα τον Τούρκο και αναδείχθηκα τρίτος στην Ευρώπη κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο. Ήθελα πολύ να πάρω το χρυσό μετάλλιο να δικαίωσω τον προπονητή μου, που μου έχει μεταδώσει την ψυχολογία του νικητή και να είμαι πάντα πρώτος. Στον αγώνα που κάνω ευχαριστώ την οικογένεια μου που με στηρίζει. Τον άνθρωπο Νίκο Αποστόλου γιατί μου έχει περάσει τις αρχές του με κανει καλύτερο άνθρωπο και είναι δίπλα μου σε ότι πρόβλημα αντιμετωπίζω. Συνεχίζω να αγωνίζομαι και να σας κάνω περήφανους», έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο fb ο Παπαδάτος λίγο μετά την απονομή του μεταλλίου.
Πηγή:Ελληνική Ομοσπονδία Φιλάθλων Πάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου